Wie zijn wij?

Het team

Op basisschool de Sporckt werkt een enthousiast en betrokken team dat iedere dag invulling geeft aan het leren en ontwikkelen van alle kinderen op onze school. Ons team bestaat momenteel uit 43 teamleden en hebben we ruim 480 leerlingen op school verdeeld over 18 groepen. 

Bekijk ons team
Een kijkje in onze keuken

Hoe is ons team samengesteld?

Persoonlijke ontwikkeling is één van onze vier stelregels. Dit uitgangspunt hanteren we net als bij leerlingen ook in ons team. We hebben een professioneel team, dat gebruik maakt van elkaars expertises en kwaliteiten. Zo werken we onder andere met vakdocenten en een ondersteuningsteam. Met de expertise vanuit ons ondersteuningsteam kunnen we de ontwikkeling van kinderen stimuleren, ook wanneer het niet vanzelf lijkt te gaan. 

Danielle Mordang

Danielle Mordang

Leerkracht groep 1A

f

Chantal Broers

Chantal Broers

Leerkracht groep 1A

Coördinator sociale veiligheid en vertrouwenscontactpersoon.

Vera Vermin

Vera Vermin

Leerkracht groep 1B

Hendrien Staps

Hendrien Staps

Leerkracht groep 1B & 2B

MR lid

Catharina Kolen

Catharina Kolen

Leerkracht groep 1/2C

f

Wilma Verhoeven

Wilma Verhoeven

Leerkracht groep 1/2C

Vertrouwenscontactpersoon (VCP)

Antoinette Lodewijks

Antoinette Lodewijks

Leerkracht groep 2A

Herma van den Dries

Herma van den Dries

Leerkracht groep 2A

f

Milou van Hest

Milou van Hest

Leerkracht groep 2B

Carolien Stokmans

Carolien Stokmans

Zij-instromer

Loopt momenteel stage in de groepen 1 en 2

Jeroen Farla

Jeroen Farla

Leerkracht groep 3A

Lucienne Fuite

Lucienne Fuite

Leerkracht groep 3B

MRT, Jonge kind specialist en beeldbegeleider.

Pauline de Gussem-Vonk

Pauline de Gussem-Vonk

Leerkracht groep 3B

Coördinator sociale veiligheid, vertrouwenscontactpersoon en gedragsspecialist.

Janneke Brocken

Janneke Brocken

Gedragsspecialist

Trudy Wijers

Trudy Wijers

Leerkracht groep 4A

f

Steffie van Zantbeek

Steffie van Zantbeek

Leerkracht groep 4A

ggg
Ggg

Marleen Smolders

Marleen Smolders

Leerkracht groep 4B

Anja van der Heyden

Anja van der Heyden

Leerkracht groep 4B

Vakdocent muziek

Hein van Iersel

Hein van Iersel

Leerkracht groep 5A

f

Annica van de Kamp

Annica van de Kamp

Leerkracht groep 5B

s

Marieke Holswilder

Marieke Holswilder

Leerkracht groep 5B

Monique Ketelaars

Monique Ketelaars

Leerkracht groep 6A

Co-teacher

Pia van Oijen

Pia van Oijen

Leerkracht groep 6A

Marloes van Bezouw

Marloes van Bezouw

Leerkracht groep 6B

gf

Femke Linnenbank

Femke Linnenbank

Leraarondersteuner

An-Marie Tijdink

An-Marie Tijdink

Leerkracht groep 7A

MR lid

Patty van Aarle

Patty van Aarle

Leerkracht groep 7A

Coördinator sociale veiligheid, vertrouwenscontactpersoon en gedragsspecialist.

Bregje Verbeek

Bregje Verbeek

Didactisch specialist

Mark van Zantbeek

Mark van Zantbeek

Leerkracht groep 7B

Preventiemedewerker

Kirsten van Wanrooij

Kirsten van Wanrooij

Leerkracht groep 7C

Coördinator sociale veiligheid en vertrouwenscontactpersoon.

Christel Schellekens

Christel Schellekens

Leerkracht groep 8A

Judith van de Rotte

Judith van de Rotte

Leerkracht groep 8B

f

Nicole Beerens-Embregts

Nicole Beerens-Embregts

Leerkracht

Basisschoolcoach (BSC)

Femke de Kort

Femke de Kort

Onderwijsassistent

Gekoppeld aan de groepen 5

Evelien van Ling

Evelien van Ling

Bewegingsonderwijs

Inge Lavrijssen

Inge Lavrijssen

Bewegingsonderwijs

f

Irma Martens

Irma Martens

Secretariaat

Alex Akkermans

Alex Akkermans

Conciërge

f

Johan van Helderen

Johan van Helderen

Conciërge

Freddy Gerritsen

Freddy Gerritsen

ICT

f

Nicole Damen

Nicole Damen

Intern begeleider

oördinator sociale veiligheid, vertrouwenscontactpersoon en gedragsspecialist

Wanda Bons

Wanda Bons

Intern begeleider

f

Steven van Rossum

Steven van Rossum

Leerkracht

Steven werkt in de schoolschil

Van onze directeur

 ” Onze school staat centraal in de wijk ‘Tuindorp Kievit’ in de Reeshof en bestrijkt een groot voedingsgebied in deze wijk. Wij zijn gehuisvest in twee gebouwen. Op dit moment hebben wij ruim 480 leerlingen op school. Onze rol beperkt zich niet tot de vier muren van de school, kinderen leren binnen en buiten de school. Bijvoorbeeld d.m.v. beweeglessen buiten op ons groene schoolplein. Een optimale ontwikkeling voor leerlingen vraagt om een goede samenwerking tussen leerkrachten, ouders en de partners in de wijk. Daarom vormen wij samen met De Teddybeer een kindcentrum. Ben je geïnteresseerd? Kom dan gauw kijken. We geven je graag een rondleiding! “

– Jos Montulet